Ο Λογαριασμός μου | Στο Καλάθι
Αναζήτηση Προϊόντος: Σύνθετη Αναζήτηση
Embryo Publications Αρχική Σελίδα | Σχετικά με εμάς | Επικοινωνία | Χάρτης Αναζήτησης | Language: English Ελληνικά

Μάρκετινγκ και τιμές αγροτικών προϊόντων


Μάρκετινγκ και τιμές αγροτικών προϊόντων

Προβολή Μεγαλύτερης Εικόνας

ΚΩΔΙΚΟΣ (SKU): 271003

Τιμή: 70,00
9789963716005
F. Bailey Norwood, Jayson L. Lusk

Περιγραφή
Reviews

Μάρκετινγκ και τιμές αγροτικών προϊόντων

Συγγραφέας: F. Bailey Norwood, Jayson L. Lusk
ISBN: 9789963716005
Σελίδες: 480
Σχήμα: 21 X 29
Εξώφυλλο: Μαλακό
Έτος έκδοσης: 2012

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε σπουδαστές και φοιτητές ακαδημαϊκών τμημάτων οικονομικής και διοικητικής κατεύθυνσης που παίρνουν μαθήματα στο μάρκετινγκ και στην ανάλυση τιμών αγροτικών προϊόντων. Επίσης το βιβλίο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλά προπτυχιακά μαθήματα αγροτικών οικονομικών, χάρη στην μεγάλη ποικιλία θεμάτων που καλύπτει. Οι Norwood και Lusk είναι εξέχοντες ακαδημαϊκοί ερευνητές και καθηγητές αγροτικής οικονομίας στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα (ΗΠΑ). Έχουν γράψει το βιβλίο τους κατά τρόπο ώστε να γίνεται εύκολα κατανοητό σε φοιτητές που έχουν ήδη βασικές γνώσεις οικονομικών. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι ορισμένα τμήματα του βιβλίου είναι εισαγωγικά με αποτέλεσμα να είναι κατανοητά για τον καθένα, φοιτητή και μη, που επιθυμεί να κατανοήσει βασικά ζητήματα μάρκετινγκ και τιμών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, δίνοντας του έτσι την δυνατότητα να παρακολουθεί την διαμόρφωση των τιμών των προϊόντων αυτών.
Όσον αφορά την ύλη που καλύπτει το βιβλίο, πέρα από τα παραδοσιακά θέματα μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων και ανάλυσης τιμών, καλύπτονται ορισμένα πιο προχωρημένα θέματα ανάλυσης τιμών, θέματα εφαρμοσμένης οικονομετρίας στην ανάλυση των τιμών αγροτικών προϊόντων, θέματα έρευνας αγοράς και διαχείρισης τιμών μέσω μελλοντικών αγορών αγροτικών προϊόντων.


Περιεχόμενα

Μέρος Ι - Εισαγωγή στα Οικονομικά και την Ανάλυση Τιμών
Κεφάλαιο 1 - Σχετικά με τα Οικονομικά
Κεφάλαιο 2 - Βασική Ανάλυση Τιμών: Προσφορά και Ζήτηση
Κεφάλαιο 3 - Προχωρημένη Ανάλυση Τιμών: Προσφορά και Ζήτηση
Κεφάλαιο 4 - Προχωρημένη Ανάλυση Τιμών: Ατελής Ανταγωνισμός
Μέρος II - Κατανοώντας τις Τιμές και τις Αγορές των Αγροτικών Προϊόντων
Κεφάλαιο 5 - Τιμές Αγροτικών Προϊόντων
Κεφάλαιο 6 - Ο Δίαυλος Μάρκετινγκ των Τροφίμων
Κεφάλαιο 7 - Εμπειρική Ανάλυση Τιμών Αγροτικών Προϊόντων
Κεφάλαιο 8 - Διεθνές Εμπόριο Αγροτικών Προϊόντων
Μέρος III - Στρατηγικές Μάρκετινγκ Αγροτικών Επιχειρήσεων
Κεφάλαιο 9 - Διαχείριση Τιμής Μέσω Μελλοντικών Αγορών
Κεφάλαιο 10 - Στρατηγικές Τιμολόγησης
Κεφάλαιο 11 - Δημιουργικά Συστήματα Τιμολόγησης
Κεφάλαιο 12 - Συμπεριφορά Καταναλωτή και Έρευνα Αγοράς
Μέρος IV - Επιπλέον Θέματα
Κεφάλαιο 13 - Η Επιχείριση ως Αποδέκτης Τιμής
Κεφάλαιο 14 - Αγροτική Παραγωγή και Κοινωνία
Βιβλιογραφία
Απαντήσεις των σταυρολέξων και των ερωτήσεων κάθε κεφαλαίου
Ευρετήριο

 

free shipping

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Loading...