Μάρκετινγκ
Περιγραφή
Reviews
Μάρκετινγκ
Αρχές - Στρατηγικές - Εφαρμογές
Συγγραφέας: Σέργιος Δημητριάδης, Αλεξία - Μαίρη Τζωρτζάκη
ISBN: 9789607745286
Σελίδες: 328
Σχήμα: 17 X 24
Εξώφυλλο: Μαλακό
Έτος έκδοσης: 2010
Το βιβλίο "Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές" παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη.