My account | View cart
Search for pattern: Advanced search
Embryo Publications Home | About Us | Contact Us | Site map | Language: English Ελληνικά

Από την υποκειμενοκεντρική ηθική στην ηθική της επικοινωνίας


Από την υποκειμενοκεντρική ηθική στην ηθική της επικοινωνίας

View larger image

CODE: 076004

List price: 15,28
Our price: 13,75
You save: 1,53 (10%)
9789604554416
Νίκος Χρ. Ντόλας

Description
Reviews

Από την υποκειμενοκεντρική ηθική στην ηθική της επικοινωνίας
Διαδρομή από τους ιδεαλιστικούς ηθικούς προσανατολισμούς έως την ηθική της καθολίκευσης του J. Habermas

Author: Νίκος Χρ. Ντόλας
ISBN: 9789604554416
Pages: 274
Format: 14 X 21
Binding: Paperback
Pub. Year: 2008



Νεωτερικό και μετανεωτερικό, μοντέρνο και μεταμοντέρνο. Ποια είναι άραγε η κατάσταση στο φιλοσοφικό τοπίο σήμερα; Αποδομήθηκε οριστικά το υποκείμενο που αναδύθηκε κατά τους Νέους Χρόνους, στο πλαίσιο της εισόδου στη μαζικοδημοκρατία που συνδυάζει τα πάντα με τα πάντα, ή το μεταμοντέρνο είναι απλώς μια νέα μεγάλη αφήγηση που ματαίως αποπειράται να υπερβεί τον νεωτερικό Λόγο; Έκλεισε οριστικά ή όχι το κεφάλαιο του Διαφωτισμού; Μήπως απλώς ο "αδιαφώτιστος" Διαφωτισμός οφείλει να "διαφωτιστεί" για να λειτουργήσει ορθά, όπως διατείνεται ο Habermas;
Εν μέσω αυτής της προβληματικής ο Γερμανός στοχαστής δεν θεωρεί το νεωτερικό υποκείμενο οριστικώς αποδομημένο και προτείνει μεθόδους ώστε να ξαναβρεί τη χαμένη του αίγλη, διαδραματίζοντας παράλληλα ρόλο στη διαφαινόμενη νέα εποχή. Είναι η επικοινωνιακή του θεωρία μία ακόμα μεγάλη νεωτερική αφήγηση που το παρόν την έχει υπερβεί ή όχι; Η εποχή μας δεν έχει ακόμη οριστικώς αποφανθεί.

Μελέτη στην οποία ο συγγραφέας Νίκος Ντόλας δείχνει πως ο γερμανός στοχαστής Habermas δεν θεωρεί το νεωτερικό υποκείμενο οριστικώς αποδομημένο και προτείνει μεθόδους ώστε να ξαναβρεί τη χαμένη του αίγλη.

free shipping

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Loading...